LVMH v prvním čtvrtletí odolal

Přední světová skupina vyrábějící vysoce kvalitní produkty zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 tržby ve výši 20,3 miliardy eur. Skupina LVMH prokázala dobrou odolnost a udržela si silný inovační impuls navzdory narušenému geopolitickému a ekonomickému prostředí.

Evropa opět zaznamenala růst při stálém konsolidačním rozsahu a měnovém kurzu. Spojené státy zaznamenaly mírný pokles, navzdory dobrému výkonu v segmentu módy a kožených výrobků a v segmentu hodinek a šperků. Japonsko zaznamenalo pokles ve srovnání s prvním čtvrtletím roku 2024, které bylo podpořeno silným růstem výdajů čínských spotřebitelů v zemi. Zbytek Asie vykazoval trendy srovnatelné s rokem 2024.

Obchodní skupina Hodinky a šperky byla v prvním čtvrtletí roku 2025 stabilní. Společnost Tiffany & Co. pokračovala v úspěšné expanzi svých ikonických řad a globálním zavádění svého nového konceptu prodejen inspirovaného budovou The Landmark v New Yorku. Bulgari prezentovalo ikonický model Serpenti, zejména prostřednictvím interaktivních uměleckých výstav v Šanghaji a Soulu, čímž zahájilo oslavy Roku hada. Chaumet omladilo a oslavilo svou kolekci Bee de Chaumet, která reinterpretuje symbol včely. Kreativní impuls zůstal silný v hodinářství, s širokou škálou inovací od TAG Heuer, Hublot a Zenith prezentovaných v New Yorku a Paříži na šestém ročníku LVMH Watch Week. Mezi dalšími vrcholy čtvrtletí se TAG Heuer vrátil jako oficiální časoměřič Formule 1 a těšil se vysoké viditelnosti počínaje Velkou cenou Austrálie.

Obchodní skupina Víno a lihoviny zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 pokles tržeb (-9 % organicky). Obchodní skupina Móda a kožené zboží, která v prvním čtvrtletí roku 2025 mírně poklesla, prokázala dobrou odolnost ve srovnání s prvním čtvrtletím roku 2024, které bylo podpořeno silným růstem nákupů v Japonsku. Obchodní skupina Parfémy a kosmetika, která byla v prvním čtvrtletí roku 2025 stabilní, pokračovala v posilování své selektivní distribuční politiky a udržela si solidní inovační impuls v oblasti parfémů, make-upu a péče o pleť. V segmentu Selektivní maloobchod byly tržby v prvním čtvrtletí roku 2025 stabilní.

V narušeném geopolitickém a ekonomickém prostředí zůstává LVMH na začátku roku ostražitá a zároveň sebevědomá.

Pomůžete nám zkvalitnit obsah?
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránku již hodnotilo 0 uživatelů průměrnou známkou 0.

Techinfo

Razítko stránky "LVMH v prvním čtvrtletí odolal":
Generováno: 29.04.2025 11:54:48
Článek hodnotilo 0 uživatelů známkou 0.
| © Švýcary.cz, 2008 - 2025.